Followers

Friday, May 14, 2010

Crab Stick Goreng Rangup

Salam...

Separuh buat kudap2... separuh lagi buat makan dengan nasi. Macam makan keropok je rasenye... krup, krap, krup, krap... sedap! Tau2 dah sapan masuk perot.

Mudah je pulak tu nak sediakan. Siat2kan je crab stick tu. Pastu goreng hingga garing. Dah siap.

Sebelum ni pernah buat sekali. Kali ni buat lagi. Pun tengok ramai kawan2 dah buat ni... siapa yang mulakan buatnya aku tak ingat. Tapi ucapan terima kasih diucapkan sebab bagi idea ni...

4 comments:

Cik Lily Putih said...

nak cuba buat gaklah. nampak cam senang je

Unknown said...

salam fiza..alahai macam-macam dugaan ek..

psl hp blh eksiden..takutlah klu camtu..nasib kamu dan anak-anak tak apa-apa.

crab stickss ni mcm sodap ajer..

izahdaut said...

kak saya kembali datang umah akak ni selepas selalu di malware detected warning tau!! waaa memang sedap..saya pung slalu buat anank2 suke..

Anonymous said...

salam,
crab fried mmg kegemaran ank2 saya ..saya buat dgn tambahan tepung goreng yg saya suka..dia jd lagik rangup dan berperasa..kalau nk cuba , blh la order dgn saya..dijamin sedap...boleh call saya atau sms saya di 013 - 347 6672 kalau sepeket 250 gm rm 3.70...sesuai utk buat goreng ayam/sotong/ikan bilis dan dijamin halal kerana produk bumi

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)