Followers

Monday, March 02, 2015

Dulu n Kini.....

Assalamualaikum n halluuuu.....


Sy dulu n sy sekarang....
Tudung pink tu gambar lepas2 raya. Tahun bila tak ingatlah pula. Tapi yg pasti masa ni p Bukit Melawati dengan sahabat2 sekolah rendah - Shadila, Norzarina, Normah, Muzalina n Marliawati. Kira macam reunion kecil kami2 murid perempuanlah gitu.
Amacam pipi? Gebus dan tembon kan?
Hosnestly, ni guna camera 360. Hakikatnya masa ni muka ada jeragat!

Tudung hitam. Ada perubahan sikitlah kan....  Jeragat pun semakin menipis. Guna kamera biasa je ni. Masa ni dah lepas program Jom Kurus #3 n Scouts #4. Buat aktiviti sendiri2 je dengan geng2 yg tidak terputus hubungan n still keep in touch.

Berat target 48kg masih jauh. Statiknya kat 55kg sekarang. Paling2 dia turun 54kg. Pastu naik balik 55kg. Kata kawan2 air dah xde agaknya. Yang tinggal lemak. Tu yg payah nak turun berat. Kena workout kuat lagi. Arghhhhh!!!

Ramailah tanya, apa rahsia sy kurus?
Sy kedekut duit nak beli ubat2 kurus. Sekaligus penakut klu ada effect. Tak mau menderita kemudian hari jika mungkin terjadi.
Maka sy join fitness class. Ada bayarannya, bukan free. Sy lebih rela berhabis duit dengan cara gini. Ada coach yang jaga kite. Ajar kite nak buat workout. Bgtau n advice kite tentang pemakanan. Kita akan ada aktivit berkumpulan dengan peserta2 lain. Sekaligus kita dapat kawan yang sekaligus juga akan menaikkan semangat kita untuk bersenam. 

Ada yg berminat nak sama-sama kuruskan badan? Boleh contact coach sy ni - Ashraf Hasim 013-630 1490. 

Ok, nak beredar dulu. Insya Allah jumpa lg di lain n3.

No comments:

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)