Followers

Monday, May 16, 2011

Oblong


Makan malam kami hari Sabtu yang lalu...
Malas nak keluar cari makan...
Malas nak masak beria2 sangat...

Roti burger dah siap beli dari siangnya... apalagi???

Daging oblong ni berbentuk 4 segi panjang dan saiznya sebenarnya lebih besar dr roti hotdog. Oleh sebab itu, daging oblong tu aku potong dua. Masak 2 keping saja dengan 4 ketul roti sosej.

Alhamdulillah, settle makan malam kami!


8 comments:

Sari Yusa Ibrahim said...

burpppp! kenyang tengok oblong

IdaShazana said...

sedap, kan....
anak2 dah jatuh cinta dgn roti oblong

norlie said...

teringin pulak...

Rosita Vargas said...

EXQUISITO MUY ORIGINAL ME ENCANTÓ ESTA SALUDABLE,CARIÑOS Y ABRAZOS.-

Amie said...

assalamualaikum,
nampak macam sedap pulak... kecur liur he he, salam kenal dr kak amie, kak amie follow yea...

Zuwairi Aiman said...

Salam kunjungan.. blog menarik.. singgah la ke blog saya :)

bobhandburry said...

Salam kunjungan.. blog menarik.. singgah la ke blog saya ;)

http://www.zuwairiaiman.com

Anonymous said...

cheapest valium buy valium online with mastercard - valium effects early pregnancy

Perkahwinan Kami Bersama 3 Cahayamata

Daisypath Next Aniversary PicDaisypath Next Aniversary Ticker

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
email : sofie2_za@yahoo.com & call 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)