Followers

Tuesday, May 03, 2011

Macarons.... :D


Huh, bersawang!!!! Bukan takde cerite nak dikongsi, tapi pemaleh nak mampuih nak mengahapdet... ape kes???? Truxs!

Amacam, santek tak macs kite.... santek, kan....?

Of coz lah.... sebab tu hanyalah macs kite tp bukan macs air tangan kite. Kwang3! Lepas kali pertama mencuba dan tak berkaki, terus cuak hati (pemalas sebenarnya!) nak cuba buat macs pojaan ramai neh... bila nampak Kak Lea buat promotion, daku terus mengorder! Laju sungguh, selaju speed tenet aku yang selalunya lembap ala siput sedut. Tapi pada masa dan ketika daku nak mengorder macs dari Kak Lea, elok je peginye!!! Aje antoooo.... :P


Sedap? Usah ditanya... sedap ajelah ditekak aku yang memang penggemar tegar benda manis2 ni.... kenyataannya, akulah yang mengulang hingga habis. Ada juga bawa sebagai buah tangan untuk teman2 BFF pada petang penuh peristiwa kami2 ber stimboat di Flaming @ Sunway. Tapi BFF Ogy & Ros yang kengkonon teringin beno cuba makan 2 ketui aje seorang. Malu ke, segan ke, hidakle aku tahu!

Anak2, kurenglah pulak. Padahal masa aku buat tak keluar kaki tu, bukan main lagi deme makan. Ngup ngap, ngup ngap! Huhuhu.....



5 comments:

Wanieyra said...

Dah lama teringin nak buat, bahan2 pun dah beli cuma nak buat je belum. rasa mcm tak yakin je boleh buat..huhuhu

Rosmaniza @ Ogy said...

jadi le 2 ketoi nak merasa lg pun segan nak makan banyak2, mahai wooo...

Cendana Kasih said...

lepas ni ko belajo2 ler buat macaron ni... gerenti hit bisnes ko...

Sari Yusa Ibrahim said...

meh kita paksa macaron tu kuarkan kaki dia..

zana said...

aslmkum fiza.. salam rindu jugak.. ingat lama tak muncul gi kelas macs.. hihihi.. ngoder rupanya.. akk pun rasa ngeri nk cuba lagi..

Perkahwinan Kami Bersama 3 Cahayamata

Daisypath Next Aniversary PicDaisypath Next Aniversary Ticker

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
email : sofie2_za@yahoo.com & call 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)