Followers

Tuesday, April 05, 2011

Sardin Puff


Merajinkan diri membuat puff ni sbb nak menghabiskan pastri dalam esbox. Dah menjerit2 minta digunakan, boleh gitu??? Hahaha melawok jah....

Masa pastri takde dalam esbox, susah payah g beli... dah ada, pemalas pulak. Gitulah dianye.... tapi kurang puas hati dengan hasilnya. Terlebih garing. Aku lebih suka pastry yang lembut & basah2 gitu. Baru heavan... tapi ada juga yang suka garing2 gini, kan.... ikut tekak masing2lah ye dak...

Layan!

2 comments:

mekar said...

pakai pastri marjerin ke buat kulit tu. sya suka nak makan tp skrg diet koleatrol pulak

Fiza Nordin said...

pastry jenama KAWAN...

Perkahwinan Kami Bersama 3 Cahayamata

Daisypath Next Aniversary PicDaisypath Next Aniversary Ticker

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
email : sofie2_za@yahoo.com & call 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)