Followers

Wednesday, May 30, 2012

mandi-manda @ pusat akuatik shah alam

as salam...dah berapa hari mula cuti sekolah...seronok anak2...mama pun seronok jugak...seronok beronok2 hihiii mcm tak ikhlas je ayat,kan....

siang tadi bwk anak2 mandi2 kolam kat pusat akuatik shah alam.dah berulang2 kali juga ke sini.setakat ni anak2 x jemu lagi.mungkin sbb jarang2 pegi wlupun da berulang kali..hakikatnye bukan anak2 yg kemaruk berendam tp mama pun same naik hahaha

g akuatik ni jimat belanja.sgt bajet hokey...makanan pun boleh bwk dr rumah.tiket masuk utk kanak2 rm1.50 dan dewasa rm2.mierza percuma.aku amik sesi 12-2.15pm.lame dah tu...kecut kaki tangan berendam.

buat bekal nasi goreng dan goreng sosej cheese & crabstick.beli air kotak milo & soya...gembira tgk anak2 gembira :-)


Published with Blogger-droid v2.0.4

6 comments:

kakcik said...

Beronok2 dapat berendam. Kakcik pun suka. :)

LiYa HaNiF :: said...

murah ye kat situ.. liya selalu bw Qalesya g wet world RM20 dewasa seorang... pasni ni nak bw Qalesya g pusat akuastik shah alam lah... murah n jimat :)

LiYa HaNiF :: said...

murah ye kat situ.. liya selalu bw Qalesya g wet world RM20 dewasa seorang... pasni ni nak bw Qalesya g pusat akuastik shah alam lah... murah n jimat :)

Fiza Nordin said...

Kakcik,
Hihiii syioklah sekali sekala ye dak...cuci2 daki kahkahhhh

Fiza Nordin said...

Liya hanif,
Rm20 seorang...haruslah pergi berdua ye tak...?cuba yg jimat pulak lepas ni.makanan pun boleh bwk dr rumah.di wetworld klu g sy menyorok2 bekal dlm beg.risau tak sudah...

hadi said...

bro pakaian cmne ? kne pakai proper swimming suit ke ?

Perkahwinan Kami Bersama 3 Cahayamata

Daisypath Next Aniversary PicDaisypath Next Aniversary Ticker

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
email : sofie2_za@yahoo.com & call 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)