Followers

Thursday, August 02, 2012

Biskut Turki aka Tutku - bungkusan

As salam,

Aku share di sini bagaimana rupa paras aku membungkus biskut turki aka tutku yg telah dipos kepada pelanggan tengahhari tadi. Ada yang ke KL saje... ke Johor dan ke Pahang. Beginilah rupanya. Inilah habis usaha aku. Mungkin orang lain boleh buat lebih baik dari ini tapi utk aku, setakat ini, inilah dia. I'Allah akan improve lagi dari masa ke semasa.

Sebenarnye kalau dia nak pecah, dia akan pecah juga. Balut macam mana punlah, kan... tapi sekurang2nya kite usaha untuk jadi elok. Doa dan berharap akan dapat di tangan pelanggan dalam keadaan elok2 saja. Kalau nak pecah juga, jgnlah sampai hancur semuanya... waalahualam... aku tunggu reply komen dr pelanggan nnt dgn penuh debar...

* yg berminat nak buat tempahan biskut tutku aka turki ni, tempahan masih dibuka ye DAN yg nak pos, saya tak bertanggungjawab bagaimana rupa biskut anda sebaik dpt dr tgn abg poslaju. Maklumlah 'laju' kan.... :-)

Published with Blogger-droid v2.0.6

4 comments:

kak ina kl said...

wah nampak sedaplah fiza..kamu jual berapa?

Fiza Nordin said...

k ina,
rm25/- 50pcs

Anonymous said...

Salam Adek, akak Dari SINGAPURA nak Oder biskut Turki Ni boleh?? San bagaimana??

Elle Tze said...

salam kak fiza,
saya nak try buat biskut ni lah akak, dah cari kat internet tapi tak jumpa..boleh saya blajar dari akak tak? ingat nak buat utk makan2 satu keluarga...unikla biskut ni :)

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)