Followers

Monday, September 12, 2011

Masak Lemak Cili Api Ketam


Lauk minggu lepas sebenarnya ni... nak menghapdet tak sempat. Terpaksalah hapdet hari ni...
Lama sungguh tak makan ketam. Anak2 tengok, terbangkit selera dorang. Tapi disebabkan ketam jugak, dorang sampai tak makan nasi. Nak meratah aje masing2. Tapi agak frust juga... ketam yang kite beli ni tak berapa fresh. Dah lama simpan agaknya. Isinya kureng manis seperti sepatutnya. Eiiii potong stim betui... tapi bolehlah setakat lepas gian dah lama tak mengetam.

Beli 5 ekor saiz sederhana dengan harga RM19. Agak mahal bagi aku, huhuhuuu kedekut ke??? Sekali sekali bolehlah... tengok anak2 makan beria, hilang sebal terkenangkan harganya. Tapi kalau selalu, bengkok mama papa nak oiiii

2 comments:

tun_telani said...

sedapnyer.. neleh air liur nengoknyer. kalau makan ni sure masuk spital, tun allergic ketam. kesian kan? huhu

Fiza Nordin said...

tun telani,
alahai kesiannye dia...xpa kak makankan utk tun la nooo hihii

Perkahwinan Kami Bersama 3 Cahayamata

Daisypath Next Aniversary PicDaisypath Next Aniversary Ticker

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
email : sofie2_za@yahoo.com & call 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)