Followers

Tuesday, July 06, 2010

Order Dari Kak Madihaa


Salam...

Ni bukan aku buat... ni aku order! Hah, pandai kau mengorder-order... hahahaaa! Aku order tempeyek ni daripada Kak Madihaa @ Kak Ratna. Sedap, boleh tahan. Krup-krap makan semalam sambil tengok tv. Dah habis sepeket yang kacang ikan bilis punya. Anak2 aku termasuklah si Mierza, lepas satu keping ke satu keping. Seronok tengok dia orang suka makan.

Aku order 2 peket berlainan filling - dhal dan kacang ikan bilis. Sebungkus RM10 aje. Kalau sesape teringin nak merasa bolehlah jenguk blog Kak Madihaa @ Kak Ratna dan berurusanlah dengan beliau. Ramah orangnya. Dah 3 kali aku bersua muka dengan Kak Madihaa ni.

Kak Madihaa, terima kasih ye...


2 comments:

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

salam fiza..

dok lompat2 blog td.. laju jer terpandang tempeyek tu kat blog fiza.. terus lompat ke sini.. hehe..
1st of all.. semoga fil fiza cepat2 sembuh...amin..
2nd.. hepi belated besday buat baby.. semoga menjadi anak yg berjaya dlm hidup ye baby..
& seterusnya.. TQ bagi tempoyak dari kg tu yer..!! wat susah2 ajer.. heheh & tak lupa.. tq sbb sudi nak order & mencuba tempeyek tu... kalo sedap leh ler order lagik.. kekekee...

Unknown said...

salam fiza..happy birthday buat baby..takbestlah panggil baby..dah baby tua..semuga berjaya di dunia dan akhirat yer..

banggakan bila muker ros msk majallah..tahniah buat dia..


akak ingatkan kamu yang buat..klu idak boleh tempah

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)