Followers

Monday, July 05, 2010

Cik Ros Enterframe...


Salam...

Sebenarnya aku ni jarang beli Majalah Mingguan Wanita ni... sebabnya??? Sebab majalah tu banyak sangat iklan. Macam2 iklan penjagaan muka ada kat dalam tu. Dan mungkin sebab aku tak minat dengan benda2 macam ni membuatkan aku rasa bosan, menyelak muka demi muka dengan iklan penjagaan kulit yang bermacam nama dan jenama ni. Minta maaflah pada yang minat dengan majalah ni ye... bukan mengutuk tapi ini sekadar pandangan peribadi.

Tapi Jumaat (2.7.2010) lepas, masa dalam perjalanan nak balik kampung sebab dapat call yang abah (my fil) tak sihat, kami singgah kat Restoran Jejantas, Sungai Buloh. Hajat sebenar aku nak cari majalah Mastika. Dah lama tak baca dan selalunya aku baca free je... sebab kakak aku - Mak Ina, memang tak pernah mis beli setiap keluaran. Tapi penjual kedai tu kata majalah Mastika dan habis.

Tengok muka depan Majalah Mingguan Wanita ni, tertariklah aku nak pegang sebab...??? Sebab tertarik dengan wajah manis Anne Ngasri tu. Lembut je... rase macam tak puas direnung. Selak2 sikit2... sampailah ke muka sisipan resipi dan aku pula tersengih tengok muka ni.... di kalangan blogger, siapalah yang tak kenal Cik Ros kita ni, kan...???


Tahniah Ros... walaupun jauh di perantauan, wajah terpampang dalam majalah tanah air. Bangga sungguh... dan dengan bangganyalah aku p tunjuk kat hb sambil berkata, "bang, kawan blog I keluar majalah. Ni... kawan2 blog panggil dia ni tokey roti. Tengok semua resipi kat sini resipi roti2 je." Hb aku pun belek2lah...

Suka-suka nak bawak keluar Majalah Mingguan Wanita tu keluar dari kedai? Belilah... Pertama beli majalah tu sebab kawan blog ade dalam tu. Kedua sebab suka tengok muka Mak Yong Anne Ngasri.

Tahniah untuk Ros. Moga Ros cepat sembuh dan kembali ke rumah. Dapat kembali berkumpul dengan anak-anak tersayang dan suami tercinta.

Tak ketinggalan moga ketabahan mengiringi langkah Anne Ngasri mengharungi hidup sebagai seorang ibu tunggal. Sedihnya, ketika berbadan dua, suami tiada di sisi... Moga Anne tabah. Apapun punca penceraian itu, anggaplah semua itu sudah takdir dariNYA.


No comments:

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)